18+
۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩
نويسنده
تبلیغ

javahermarket



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ۩۞۩عـکس و مطالب توپ ۩۞۩ و آدرس axtoop.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.(آمار شما بالای 100نفر در روز باشد)





پيوندهای روزانه

[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 17:9 ] [ حسین ]

SiteRooz.com

با تلاش بیش از 250 نفر از هنرمندان کشور و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی، ساخت انیمیشن سینمایی «تهران 1500» به کارگردانی «بهرام عظیمی» پس از چهار سال بالاخره به پایان رسید.

به گزارش فارس، با تلاش بیش از 250 نفر از هنرمندان کشور در تخصص‌های مختلف، ساخت انیمیشن سینمایی «تهران 1500» به کارگردانی «بهرام عظیمی» پس از چهار سال بالاخره به پایان رسید.

هدیه تهرانی، بهرام رادان، محمد‌رضا شریفی‌‌نیا، گوهر خیراندیش، حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور، حسام نواب‌صفوی، ماشاءالله شاهمرادی‌زاده و مهران مدیری بازیگران این فیلم هستند.

طی 2 هفته گذشته همه بازیگران اصلی بعد از 3 سال که از تاریخ اولین دوبله رادیویی آن‌ها می‌گذشت، به استودیوی انجمن گویندگان جوان آمدند و دوبله نهایی این فیلم را انجام دادند.
 

«بهرام عظیمی» کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در این رابطه گفت: «تهران 1500» صد‌در‌صد یک انیمیشن ایرانی است. حال و هوای فیلم، طراحی‌ها، وسایل، فضاهای مختلف، لباس‌ها، دیالوگ‌ها و از همه مهم‌تر داستان فیلم کاملاً ایرانی است.

وی افزود: این فیلم اولین فیلم انیمیشن سینمایی ایران نیست ولی برای اولین بار است که به غیر از صدا از چهره بازیگران مطرح نیز برای یک انیمیشن سینمایی کاراکتر ساخته شده است.

عظیمی ادامه داد: از تکنیک‌های مختلفی برای جان‌بخشی کاراکترهای فیلم استفاده شده است، یک تیم قدرتمند از هنرمندان تئاتر به سرپرستی «سیروس کهوری‌نژاد» تمام پلان‌های فیلم را در فضایی رئال بازی کردند و در حقیقت تایمینگ حرکات کاراکترهای فیلم بر اساس بازی آن‌ها شکل گرفته است.

این کارگردان اضافه کرد: انیمیشن سینمایی «تهران 1500» با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور تمام بازیگرانش به نمایش در‌خواهد آمد.

فیلمنامه «تهران 1500» که توسط امیر‌مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی، حبیب رضایی و رضا رفیع نوشته شده، درباره پیرمردی است که 160 سال سن دارد و در چند روز پایانی زندگی خود به دنبال کشف مدرکی است که ثابت شود او هنرمند بوده و ...

کل داستان فیلم در 15 روز اتفاق می‌افتد و نقش این پیرمرد را که «اکبر» نام دارد، «مهران مدیری» بازی می‌کند.

نقش اول مرد این فیلم به عهده «بهرام رادان» است که او در این فیلم «جواد» نام داد و راننده تاکسی است.

نقش زن اول فیلم هم «هدیه تهرانی» در نقش «نازی» بازی می‌کند.

«محمد‌رضا شریفی‌نیا» نقش «عنایت» را به‌عهده دارد که کارش فروش قبر است.

«گوهر خیر‌اندیش» هم در دو چهره متفاوت ظاهر می‌شود که «گوهر» و «ملینا» نام دارد.

«حبیب رضایی» علاوه بر انتخاب بازیگران به پیشنهاد بهرام عظیمی یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی «نادر» را به عهده دارد که فردی روبات فروش است.

«مهتاب نصیر‌پور» نقش مادر جواد را بازی می‌کند، او یک پیرزن 87 ساله است.

«حسام نواب‌صفوی» هم طبق معمول خوش‌تیپ فیلم است و نقش «پویا» را که یک خواننده زیر‌زمینی است ایفا می‌کند.

«ماشاءالله شاهمرادی‌زاده» هم نقشی کوتاه ولی بسیار شیرین دارد، او یک پیرمرد نزدیک به مرگ است!

در کنار این 9 بازیگر مطرح، شخصیت‌های فرعی زیادی وجود دارند که کاراکتر آن‌ها از روی چهره تعدادی از عوامل اصلی فیلم ساخته شده و البته به یاد دوست هنرمندمان مرحوم «محسن رسول‌اف» یک کاراکتر نیز با چهره او ساخته شده است.

[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, ] [ 18:47 ] [ حسین ]

معروفترین آرایشگاه مردانه در هنک گنگ متعلق به یک دختر ۲۳ ساله است.این دختر که به علت بی کاری مجبور شد به این کار روی بیاورد، موفقیت خود را مدیون خواهر خود می داند چرا که پیشنهاد این کار را به وی داد…

Persianv.com At site


محبوبیت و معروفیت این دختر که کریسیه چااو نام دارد به حدی است که بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی مردانه ماه ها انتظار میکشند تا تبلیغات آنها در مغازه این دختر جوان به نمایش گذاشته شود.


منبع: بولتن

[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ 11:42 ] [ حسین ]

به گزارش الکره ، کادرفنی تیم ملی اردن اعلام کرد با برگزاری دیدار دوستانه میان دو تیم در روز 23 فوریه - پنجشنبه 5 اسفند - در دبی موافقت کرده است.به همین منظور تیم ملی اردن روز 21 فوریه عازم امارات خواهد شد.
هر دو تیم برای آخرین دیدارهای دور سوم مقدماتی جام جهانی 2014 آماده می شوند و تیم اردن 6 روز پس از بازی با ایران به مصاف تیم چین می رود.
تیم ایران نیز که از صعود به دور چهارم اطمینان خاطر دارد، در تهران با قطر روبرو خواهد شد.

[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:, ] [ 17:27 ] [ حسین ]
خبرآنلاین: محمدجعفر صافی موسس شبکه سوم سیما پایه‌گذار برقراری تماس‌های مستقیم با ورزشکاران پس از پایان رقابت‌هاست.
Persianv.com At site
او در این مورد می‌گوید: «اولین تماس مستقیم در استودیوی صدا و سیما در بازی‌های بانکوک ۹۸ بود. آقای شفیع آنجا بودند و ما با دوستان فنی صحبت کردیم و امکاناتی فراهم شد که ارتباط مستقیم برقرار کردیم. بعد‌ها این روند ادامه پیدا کرد. مثلا در سیدنی، تا روزهای آخر کاروان ایران مدال نمی‌گرفت. اولین مدال ما را آقای توکلی در وزنه‌برداری گرفتند و روز بعد رضازاده مدال گرفت. روز بعد زنگ زدم تهران که با خانواده رضازاده تماس بگیرید و همه چیز را برای برقراری یک تماس مستقیم با خانواده رضازاده آماده کنید. رضازاده در جریان نبود. مجری به او گفت دوست داری اولین کسی که با او صحبت می‌کنی چه کسی باشد؟ گفت مادرم. مجری گفت خب صحبت کن. مادر رضازاده گفت من دست تو را می‌بوسم. رضازاده گفت نه، من دست تو را می‌بوسم. یک صحنه عاطفی ایجاد شده بود که در سالن همه گریه می‌کردند.»
 
صافی ادامه می‌دهد: «یک صحنه دیگر هم در مسابقات آسیایی بوسان بود که ساعی قهرمان شد و آمد در استودیو پیش ما. به من گفتند مادر آقای ساعی برای قهرمانی پسرش روزه گرفته و در دفتر پخش شبکه افطار کرده است. اقای فردوسی‌پور در این زمینه توضیحاتی به ساعی داد و بعد بحث را برد به این سمت که آقای ساعی کی می‌خواهد ازدواج کند؟ مادرش گفت خودش باید بخواهد و خودش گفت مادرم باید اقدام کند. بعد‌ها ساعی من را دید و گفت آن مصاحبه باعث شد من ازدواج کنم.
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:, ] [ 11:52 ] [ حسین ]

به گزارش شتاب و به نقل از تودی نیوز: در اوایل سال ۲۰۱۱ ، یک مرد روس به نام ولادمیر لیدژانسکی بعد از سپری کردن ۶ دقیقه در اتاقک یک سوتا با ۲۳۰ درجه فارنهایت حرارات (۱۱۰ درجه سلسیوس) در اثر سوختگی در گذشت.

جسد این مرد میان سال که در تصویر زیر مشاهده میکنید کاملا پخته شده بود.

این مرگ در کتاب گینس به عنوان وحشتناک ترین و عجیب ترین مرگ سال ۲۰۱۱ ثبت شده است.

[ شنبه 10 دی 1390برچسب:, ] [ 11:29 ] [ حسین ]

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان و شناخته شده ای است که به مانند چهره اش،شخصیتی بسیار آرام و البته متین دارد.به شدت تابع اصول اخلاقی است و برخلاف دیگر ستارگان سینما،افتاده و متواضع.شاید خدا پاسخ مهربانی های او را با اعطای همسری مهربان تر به او داد.ضیغمی را این روزها در فیلم "پرتقال خونی" مشاهده می کنیم که علیرغم بازی در آن،به همراه همسرش به عنوان یکی از سرمایه گذاران فیلم نیز مطرح است.به گزارش پرشین وی به نقل از کافه سینما ،به همین بهانه با نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان به گفت و گو نشستیم تا از این فیلم بگوییم و بشنویم که البته سخنانمان به زندگی مشترک آنها و حواشی پیرامونشان هم کشیده شد.خواندن این گفت و گوی جالب را به شما پیشنهاد می کنیم.

Persianv.com At site

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, ] [ 10:22 ] [ حسین ]

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز، این مادر 35 ساله پس از آنکه پدر این کودک پلیس را در جریان ناپدید شدن فرزند خود در جریان گذاشته است، به اتهام سوء رفتار با جسد این کودک 10 ساله متهم شد.

همسایه ها اعلام کردند که آنها از سال 2006 تا کنون این کودک را ندیدند و زمانی که از مادرش درباره قربانی سوال می پرسیدند، بهانه تراشی می کرد و از پاسخ دادن فرار می کرد.
 

پلیس گزارش داد: متهم اعتراف کرد که دخترش در اثر افتادن قفسه کتاب روی سر وی کشته شد.

بنا به این گزارش، به دلیل این اقدام ناشایست مادر و انداختن جسد وی در سطل زباله تاریخ فوت این دختر ثبت نشده است.

[ سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, ] [ 9:50 ] [ حسین ]

برترین ها به نقل از تماشا : بخش مجله خبری پنجشنبه که ساعت 19 از شبکه یک پخش شد، در زیرسوال بردن صحبت ها و رفتار علی کریمی گزارش ویژه ای روی آنتن برد. سوژه این گزارش تغییر موضع کریمی قبل و بعد از جلسه کمیته انضباطی درباره تهدید عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ بود.

گزارشگر این بخش خبری سعی داشت با استفاده از جمله «از بازیکنان که پول حرفه ای می گیرند انتظار رفتار حرفه ای هم می رود» کار کریمی را غیرحرفه ای جلوه دهد و او را به خاطر تغییر عقایدش آن هم در کمتر از دو هفته، سرزنش کند.

این درحالی است که این بخش خبری معمولا در برابر حوزه های دیگر و موضوعات مهم تر موضعگیری ندارد و به مشکلات جدی تر جامعه نمی پردازد. نکته جالب این گزارش تاکید تلویزیون بر اتومبیل کریمی بود. در تصاویر ابتدایی گزارش، کاپیتان تیم پرسپولیس مدام در کنار اتومبیل بی ام و نشان داده می شد تا شاید این نکته را القا کند که بازیکنانی از این دست با وجود ثروت زیاد و وضعیت مناسب مالی از ایستادگی بر عقاید خود هراس دارند.

این گزارش همچنین بخش هایی از صحبت کریمی بعد از دربی را نشان داد که به شدت به محمدی انتقاد می کرد. در کنار این تصاویر صحبت های کریمی بعد از جلسه کمیته انضباطی هم نشان داده شد که از رئیس سازمان لیگ به خوبی یاد می کرد. این گزارش در پایان نتیجه گرفت که از رئیس سازمان لیگ به خوبی یاد می کرد. این گزارش در پایان نتیجه گرفت که قانون برای همه بازیکنان یکسان است و کریمی هم از دیگر بازیکنان مستثنا نیست.

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 10:13 ] [ حسین ]

  به گزارش روابط عمومي انجمن گويندگان جوان، اين بازيگر سينما که گويندگي نقش «نازي» را در اين انيميشن بر عهده دارد، تغييرات نهايي ديالوگ‌هاي نقش‌اش را در حضور بهرام عظيمي، كارگردان و مهرداد رئيسي مدير دوبلاژ  اين انيميشن اعمال كرد.
رئيسي تجربه همکاري با تهراني را به عنوان يک بازيگر مطرح سينما تجربه‌اي فراموش‌نشدني خواند و گفت: ايشان با دقت بسيار زياد به حالات و حرکات کاراکترش در انيميشن و به‌کارگيري تجربه بازي در سينما و همچنين اجرا با شيوه‌اي خاص که تلفيقي از هوش، خلاقيت و حس به‌طور همزمان بود، به گويندگي و ايفاي نقش‌اش پرداخته و با علاقه‌اي که به ژانر انيميشن دارد، علاوه بر صرف انرژي ويژه، يکي از نقش‌هاي متفاوت و به‌ياد ماندي‌اش را خلق كرد.
رئيس انجمن گويندگان جوان با اشاره به پايان نهايي‌سازي ديالوگ‌هاي اين انيميشن اظهار کرد: طي روزهاي گذشته افرادي چون بهرام رادان، مهران مديري، گوهر خيرانديش، محمدرضا شريفي‌نيا، حبيب رضايي و حسام نواب صفوي نيز در استوديو انجمن گويندگان حضور پيدا كردند و با انرژي كه گذاشتند كارشان را به بهترين شكل انجام دادند.
انيميشن «تهران 1500» كه براي حضور در سي‌امين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود، شهر تهران را در سال 1500 شمسي به تصوير مي‌كشد و از شخصيت‌ و كاراكترهاي بازيگران مشهور سينما بهره برده است.
فيلمنامه «تهران 1500» را امير مسعود علمداري و بهرام عظيمي با مشاوره محمد رحمانيان، پيمان معادي و حبيب رضايي نوشته‌اند.
فيلم در ژانر كمدي است و داستان آن درباره گذشته و حال پيرمردي 160 ساله به‌نام اكبرآقا (مهران مديري) است و زمان داستان 15 روز قبل از تحويل سال 1500 هجري شمسي است. در سال 1500 ربات‌ها در كنار مردم زندگي مي‌كنند و آدم‌هاي پولدار مي‌توانند با امكانات پيشرفته پزشكي تا 160 سال زندگي كنند.

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 10:7 ] [ حسین ]

بر اساس تصاویر دوربین های مدار بسته ایستگاه ترن این زن انگلیسی در حال خروج از قطار بود که در اثر مصرف الکل به زیر قطار شهری سقوط کرد .

دراین حال یکی از مسافران که شاهد ماجرا بود با کشیدن ترمز اضطراری جان این زن را نجات داد. پلیس انگلیس از مردم درخواست کرد با وجود نزدیکی جشن های کریسمس بعد از مصرف چنین مشروباتی در معابر عمومی تردد نکنند. همچنین پلیس یادآور شد که قصد ما از بین بردن چنین جشن هایی نیست بلکه هدف ما حفظ جان شهروندان است.

Persianv.com At site

سایت خبری

[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ 10:48 ] [ حسین ]

پيامكي اخيرا به دست برخي مشتركان رسيده كه حكايت از واگذاري يك مورد قبر در بهترين مكان ايران؛ مشهد مقدس دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در اين پيامك ده خط تلفن براي  متقاضيان اين يك قطعه قبر در نظر گرفته شده كه اپراتور اين خط در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص علت اين مزايده مي گويد:اين قبر توسط آستان قدس رضوي به خانم دكتري هديه شده است كه اكنون وي قصد دارد جهت كار در امور خيريه اين قبر را به مزايده بگذارد. قيمت اوليه براي فروش اين قطعه 480 ميليون تومان در نظر گرفته شده است.

گويا اين قبر ويژه است از اين لحاظ كه برخلاف اكثر قبرهاي حرم مطهر كه سه طبقه هستند تنها يك طبقه بوده و نزديك پنجره فولاد قرار دارد.

البته فروشنده قبر اين را هم تاكيد مي كند كه اين فروش هيچ ارتباطي با آستان قدس رضوي ندارد و كاملا يك مزايده شخصي است.

[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ 10:44 ] [ حسین ]
آلبوم «تصمیم» علی لهراسبی از مدتی پیش آماده پخش در بازار موسیقی شده است اما هر بار به بهانه‌ای این اتفاق نمی‌افتد که البته اصلی‌ترین علت این توقف همکاری این خواننده با شادمهر عقیلی در 4 قطعه از این آلبوم است.

http://pana.ir/Images/News/Smal_Pic/29-9-1390/IMAGE634600662692646996.jpg

به گزارش پانا، انتشار اخباری مبنی بر همکاری علی لهراسبی با «شادمهر عقیلی» در آلبوم جدیدش مشکلات فراوانی را برای این خواننده در پی داشته و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر لغو مجوز آلبوم او به گوش می‌رسد.

این آلبوم که «تصمیم» نام دارد از مدت ها قبل کارهای اخذ مجوز و تولید‌ش به پایان رسیده است. در حال حاضر حتی تکثیر هم شده و در انبارهای شرکت صاحب اثر آماده توزیع در بازار موسیقی کشور است.

ابتدا عدم توزیع مجموعه «قهوه تلخ» در بازار دلیل اصلی عقب افتادن انتشار این آلبوم اعلام شد و پس از بیرون آمدن نسخه قاچاق این سریال در ایام عزاداری، و لو رفتن تیزر تبلیغاتی این آلبوم که در ابتدای این مجموعه گنجانده شده بود، خود لهراسبی اعلام کرد که آلبوم در اولین فرصت در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که انتشار اخبار و عکس‌هایی مبنی بر اینکه در این آلبوم، لهراسبی در چهار قطعه با شادمهر عقیلی همکاری داشته، باعث شده مجوز پخش این آلبوم در بایگانی حراست دفتر موسیقی نگهداشته شود تا تحقیقات در زمینه این همکاری به قطعیت برسد.

[ پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 18:11 ] [ حسین ]
ایسنا: سازمان ثبت احوال فراواني 10 نام اول دختر و پسر درسال گذشته را اعلام كرد.
سازمان ثبت احوال كشور اعلام كرد: نام فاطمه با 52 هزارو 49 نفر، زهرا با 33 هزار و 411 نفر، ستايش با فراواني 31 هزار و 356 نفر، هستي با 14 هزار و549 نفر، زينب با 13 هزارو 913 نفر، نازنين زهرا با 10 هزار و 777 نفز، ريحانه با 10 هزار و 424 نفر، مريم با 8 هزار و 929 نفر، مبينا با 8 هزارو 544 نفر و نرگس با 7 هزار و 305 نفر ده نامي هستند كه خانواده‌ها براي فرزندان دختر خود در سال 89 انتخاب كردند.

همچنين، نام اميرعلي با 33 هزارو 84 نفر، ابوالفضل با 28 هزار و 485 نفر، اميرحسين با 24 هزارو 19 نفر،علي با 21 هزارو 817 نفر، محمد با 19 هزارو 802 نفر، اميرمحمد با 19 هزارو 182 نفر، مهدي با 17 هزارو 695 نفر، حسين با 15 هزارو 274 نفر، محمد مهدي با 13 هزارو 530 نفر و محمدرضا با 11 هزارو 870 نفر ده اسم اول انتخابي براي پسران هستند كه در سال 89 به ثبت رسيده است.

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:48 ] [ حسین ]

تابناک: موسسه رنگ پنتون ، رنگ سال 2012 را تعیین و معرفی کرده است .

«واشنگتن پست» در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد به همین جهت موسسه رنگ «پنتون» براساس تحلیل روانشناسان خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال 2012 انتخاب کرده است.

بر اساس این گزارش، «لیتریک ایزمن» مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ های لباس و صنایع خانگی را تعیین می کند در این باره گفته است که این رنگ بر اساس ایده تحرک و ایجاد انگیزه انتخاب شده است.

پیش بینی هر سالانه رنگ بر اساس نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان مختلف قرار می گیرد. مدیر اجرایی پنتون در همین باره گفته است که این انتخاب یک انتخاب سلیقه ای نیست ، ما به نوعی روح زمانه را درمی یابیم و به همه خواست های دور و برمان نگاه می کنیم.

وی همچنین در این باره اضافه کرده است که مشتری نقشی اساسی در احیای اقتصاد دارد و این نارنجی مایل به سرخ است که آدرنالین تولید کرده و مشتری را به فعالیت بیشتر در جهت خرید تشویق می کند ، سالهای قبل هم صورتی گرم ، فیروزه ای و زرد هم بر اساس دلایلی خاص انتخاب شده بودند.

[ پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:41 ] [ حسین ]

فان کلوب: مرد زن نمایی در آمریکا به جای ژل در گونه هایش سیمان و لاستیک درزگیر تزریق شده است.


به گزارش پانا به نقل از رویترز، تزریق سیمان به جای بوتاکس در مردی که خود را به شکل زن ها در آورده است.
راجی نارینسینگ مردی است که خود را شبیه زنان آرایش می کند و لباس می پوشد.
این مرد چندی پیش تصمیم می گیرد که گونه های خود را برجسته کند و به دکتر زیبایی مراجعه می کند این مرد زن نما به جای تزریق ژل های زیبایی، سیمان و لاستیک درزگیر در گونه هایش تزریق شده است.
پزشکی که این عمل را انجام داده هیچ مدرک پزشکی نداشته است.
پزشک خاطی دیروز پس از گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شد.

زنی که بجای بوتاکس سیمان در گونه اش تزریق شد! +عکس

[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:0 ] [ حسین ]

يك دهه پيش بود كه وزنه‌برداري ايران، چهره شاخصي به اين رشته در دنيا معرفي كرد كه نام او را «هركول» گذاشتند... «حسين رضازاده» جوان اردبيلي كه در طول يك دهه حضور در مسابقات المپيك و جهان، دو مدال طلاي سنگين وزن المپيك به سال‌هاي 2000 سيدني و 2004 آتن را از آن خود كرد و هر سال قهرمان جهان شد و ركورد يك ضرب، دو ضرب و مجموع جهان را به خود اختصاص داد، در طي اين سال‌ها خيلي‌ها از جمله وزنه‌برداران روسي و چيني مي‌خواستند ركورد او را بشكنند، اما نشد كه نشد... تا اين‌كه يك ايراني ديگر، اما اين‌بار از ديار مازندران توانست ركورد يك ضرب 213 كيلوگرمي رضازاده را شكسته و يك كيلوگرم افزايش بدهد، او در دسته سنگين وزن مسابقات جهاني فرانسه سه طلاي يك ضرب، دو ضرب و مجموع را به دست آورد و جالب اين‌كه نفر دوم سنگين وزن هم از ايران بود، سجاد انوشيرواني كه دوم شد... نام اين جوان كه همه او را مي‌شناسيد و بايد از او به عنوان شير مازندران ياد كرد، «بهداد سليمي» است بچه قائمشهر...

به گزارش پرشین وی به نقل از خانواده سبز ، با اين جوان 22 ساله ايراني بيشتر آشنا شويد... پس از خداحافظي «حسين رضازاده» از مسابقات وزنه‌برداري خيلي از قوي‌ترين مردان در ديگر كشورهاي مختلف دنيا نفس راحتي كشيدند با اين خيال كه «حالا حالاها از ايران كسي پيدا نمي‌شود.» اما زهي خيال باطل كه بهداد آمد و حالا قوي‌ترين مرد جهان است... پيش از مطالعه متن ذيل، كارنامه ورزشي او را مرور كنيد.

مدال برنز جهان در سال 2008، مدال طلاي آسيا در سال 2009، مدال طلاي باشگاههاي آسيا در سال‌هاي 2000، مدال طلاي جوانان جهان در سال 2009، مدال نقره جام باشگاههاي آسيا در سال 2008، مدال طلاي جهان در سال 2010(آنـتاليا) و 2011 پاريس كه منجر به ركوردزني جهاني او در يك ضرب هم شد...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ 9:49 ] [ حسین ]

یک زن 30 ساله برزیلی دارای چهره ای عجیب است که شبیه کودکان است.
 

به گزارش «24»، یک زن برزیلی 30 ساله دارای چهره ای عجیب است که بیشتر شبیه چهره نوزادان تازه متولد شده است.

ماریا آدته دو ناسیمنتو با وجود گذشت 30 سال از عمرش چهره اش تغییر شکل نمی دهد و مثل زمان کودکی خود مانده است.

ماریا در یک خانواده فقیر متولد شده است و تا کنون خانواده اش نتوانسته اند برای عدم تغییر شکل فرزندشان نزد پزشک بروند.

 

24آنلاین نیوز

[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:55 ] [ حسین ]
اتومبیل یکی از یاران استقلال در مقایسه با خودرو های گران قیمت همبازیانش در نوع خود جالب است.

به گزارش «24»، در حالیکه بازیکنان تیم فوتبال استقلال و بویژه ستاره های این تیم به دلیل بضاعت مالی شان خوردوهای گران قیمت و اغلب بالای صدمیلیونی دارند، ماشین یک نفر آنها در نوع خود جالب است و با بقیه ماشین ها هارمونی ندارد.

هادی زرین ساعد دروازه بان دوم استقلال که ذخیره گران قیمت ترین بازیکن ایران یعنی مهدی رحمتی است پراید دارد و به گفته خودش با وجود اینکه سالهاست در فوتبال ایران فعالیت دارد اما هنوز مستاجر است، با یک پراید مشکی رنگ از سایر همبازیانش متمایز است.

[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:0 ] [ حسین ]


دختری 5 ساله با اشتهایی عجیب و نامحدود + عکس
سومن خاتون، دختر بچه 5 ساله هندی است که نمی‌تواند اشتهای خود را کنترل کند. او همیشه گرسنه است و پزشکان معتقدند اگر درمان نشود، روزی خودش را هم خواهد خورد!
 
مشکل سومن از سه ماهگی آغاز شد و در سن 2 سالگی، وزنش به 38 کیلو رسید. در سن پنج سالگی او 75 کیلو وزن دارد و گفته می‌شود هر سال 15 کیلو بر آن افزوده می‌شود. والدین سومن هر هفته کمتر از 10 دلار درآمد دارند و قادر به تأمین نیازهای غذایی او نیستند.
 
او هر هفته 10 کیلو برنج، 5 کیلو سیب زمینی، 24 عدد تخم مرغ و 6 لیتر شیر می‌خورد و به همین منظور به خانه همسایه‌های خود مراجعه می‌کند اگر غذایش تامین نشود شروع به گریه و جیغ و داد و حتی پرت کردن سنگ به دیگران می‌کند.
 
پزشکان محلی معتقدند وی باید در یکی از شهرهای کلکته یا دهلی، تحت نظر متخصصین درمان گردد، اما خانواده او توانایی پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند.

[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ حسین ]
قبر هابیل پسر حضرت آدم که 7 متر طول دارد مورد زیارت مسلمانانی است که به سوریه می‌روند. هابیل فرزند آدم(ع) دارای مزار و مقبره ای در مرز بین سوریه و لبنان است. طبق روایات اسلامی وی به دست برادرش قابیل کشته شد.

[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 13:47 ] [ حسین ]

دیدار تیم های کلن و ماینس در هفته سیزدهم بوندس لیگا به دلیل خودکشی داور ایرانی این بازی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دویچه وله آ‌لمان،‌ رسانه‌های آلمان با استناد به اطلاعات پلیس هانوفر از خودکشی بابک رفعتی، داور ایرانی‌تبار بوندس‌لیگا، خبر داده‌اند.

پلیس کلن رفعتی را در هتلی در این شهر در حالی پیدا کرد که رگ‌های مچ دستش بریده شده بود.
رفعتی ۴۱ ساله شش سال‌ پیش قضاوت در بوندس‌لیگا را آغاز کرد.

این دو تیم عصر شنبه (۱۹ نوامبر / ۲۸ آبان) قرار بود در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاهی آلمان به مصاف هم بروند.

این بازی که قرار بود داوری آن را رفعتی بر عهده داشته باشد، لغو شده است.

گفته می شود خودکشی رفعتی به فوت منجر نشده است.
Persianv.com At site

[ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:7 ] [ حسین ]

ایران: آمار جراحی بینی در کشور ما آنچنان بالا رفته است که می‌توان گفت در تهران سالانه ۳۰ هزار جراحی بینی انجام می‌شود بنابراین با کمی‌اغماض می‌توان گفت در ایران داشتن یک بینی زیبا معیار زیبایی است.

 

آسیای جنوبی
ساکنان جنوب شرقی آسیا داشتن پوست سفیدرا نشان دهنده زیبایی می‌دانند به همین دلیل استفاده از لوازم آرایشی وبهداشتی در این منطقه بسیار زیاد است.


غرب آفریقا
در این مناطق هر چه وزن بیشتر وخط های کششی بیشتری داشته باشید جذاب تریدبه همین دلیل خانواده‌ها دختران دم بخت را به مراکز افزایش وزن می‌فرستند.


کره جنوبی
در کره آنهایی که دارای پلک‌های زیباباشند جذاب ترند به همین دلیل جراحی پلک در این کشور دارای طرفداران بسیار زیادی است زیرا کره‌ای ها خواهان چشم‌های درشت و پلک های زیبا هستند.


فرانسه
فرانسوی‌ها علارغم اینکه در معدن لوازم آرایش به سر می‌برند معتقد هستند که همان چهره واقعی خودشان زیبااستو نباید تغییری بر روی ان ایجاد کنند.


نیوزلند
نیوزلندی‌ها برای زیبا کردن خود سعی می‌کنند سر وصورت خود را با لوازم خالکوبی خالکوبیکنند.


چین
چینی‌ها معتقد هستند بلند قدترین آنها خوشگل تر است اما متاسفانه نمی‌توانند کار زیادی برروی قد و قواره خود انجام می دهند.


[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:17 ] [ حسین ]

اسکلت زن و مردی که 1500 سال قبل ،در حالیکه دست یکدیگر را می فشارند به خاک سپرده شده اند ، این هفته در ایتالیا کشف شد.

SiteRooz.com
فردا
[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:21 ] [ حسین ]

 

آرایش عروس به قیمت جان او تمام شد و کلاه‌گیس جشن عروسی را به مجلس عزا تبدیل کرد.
 

به گزارش شرق، در این حادثه که در شهرستان هشتبندی واقع در استان هرمزگان رخ داد عروس جوان وقتی به آرایشگاه رفت طبق قرار قبلی از آرایشگر خواست کلاه‌گیسی را که سفارش داده بود روی سر او بگذارد اما به محض اینکه کلاه روی سر عروس چسبانده شد او به شدت احساس سوزش کرد و موضوع را به زن آرایشگر اطلاع داد اما این زن به وی گفت سوزش طبیعی و به خاطر گیره‌ها و موادی است که استفاده کرده است.

سوزش لحظه به لحظه بیشتر می‌شد اما هرچه عروس اعتراض می‌کرد آرایشگر حاضر نبود موضوع را بررسی کند تا اینکه دختر جوان دیگر تحملش را از دست داد و کلاه را از سرش برداشت. در این هنگام بود که عقربی سیاه و سمی روی سر او مشاهده و معلوم شد سوزش سر وی به خاطر نیش عقرب است.

عروس جوان به سرعت به بیمارستان منتقل شد و پزشکان تلاش کردند جان او را نجات بدهند اما کوشش‌ها فایده‌ای نداشت و این دختر جان خودش را از دست داد و عروسی به عزا تبدیل شد.



[ یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:47 ] [ حسین ]

با بازبینی فیلم بازی و عکس‌های شکار شده توسط عکاسان، می‌توان نفر سوم را که البته دخالت غیرمستقیم در این جریان داشته است، شناسایی کرد.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از جام، از صحبت‌های عادل فردوسی‌پور و حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی، اینگونه استنباط می‌شد که فرد یا افراد دیگری هم در تراژدی ورزشگاه سردار جنگل شریک باشند.

بعد از بازبینی دقیق فیلم مشخص شد که علیرضا نورمحمدی مدافع سرخ پوشان نیز به نوعی غیرمستقیم در این پروژه دخیل بوده است! به نظر می‌رسد که محرومیتی هم برای این بازیکن در نظر گرفته شود. هرچند که به احتمال زیاد مجازات وی به مراتب سبک‌تر از مجازات دو متهم ردیف اول این پرونده خواهد بود.

[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ] [ 9:40 ] [ حسین ]

اعتدال: اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش جهانی شد.

دو پایگاه خبری معتبر آس و مارکا با انتشار خبر محرومیت نصرتی و شیث از حضور در ورزشگاه را در صدر اخبار خود قرار دادند.
 
بسیاری از رسانه‌های دیگر هم با انتشار این خبر از برخورد مقامات فوتبال ایران با حرکت بازیکنان پرسپولیس نوشتند.

آس از تعلیق این دو بازیکن نوشت و فیلم آن صحنه را از شبکه 3 تلویزیون ایران‌، در اختیار کاربرانش گذاشت تا این لحظه  شرمناک را تماشا کنند.

 
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:56 ] [ حسین ]

 

 

اگر شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که حداقل یک بار توسط زنبور گزیده شدید باید بدانید که تمام زنبور‌هایی که در یک کندو زندگی می‌کنند توانایی نیش زدن را ندارند بلکه تنها زنبور‌های کارگر هستند که نیش می‌زنند و پس از این اقدام می‌میرند.
اگردرد ناشی از گزیدگی حواسی برای شما گذاشته باشد و دقت کرده باشید متوجه شده‌اید که معمولا بیشتر زنبور‌ها بعد از نیش زدن می‌میرند.
در یک کندو ملکه، زنبورهای نر و کارگر در کنار هم زندگی می‌کنند و هر کدام وظایف متفاوتی را در کندو برعهده دارند.
ملکه که مادر تمام زنبور‌های کندو است، مهم‌ترین وظیفه‌اش تخم‌گذاری است. خرطوم ملکه توانایی جمع‌آوری شهد گل‌ها را ندارد و به طور طبیعی بیش از پنج سال می‌تواند زندگی کند.
زنبور نر که معمولا وظیفه‌اش بارور کردن ملکه است، به علت نداشتن نیش، توانایی جمع‌آوری شهد و گرده را ندارد و تنها ۲۴ روز زنده می‌ماند.
زنبور‌های کارگر که همگی ماده هستند، بیشترین جمعیت کندو را تشکیل می‌دهند و کار آن‌ها جمع‌آوری شهد و گرده گل‌ها و در ‌‌نهایت تولید عسل است.
در این میان باید گفت تمام زنبور‌هایی که در یک کندو زندگی می‌کنند توانایی نیش زدن را ندارند و تنها زنبور‌های کارگر هستند که نیش می‌زنند و پس از نیش‌زدن می‌میرند.
مرگ این زنبور‌ها بعد از نیش‌زدن به دلیل نوع نیش آنهاست. نیش زنبور‌های کارگر خاردار است، به این معنی که پس  از نیش زدن و ورود زهر به بدن موجوداتی که ساختار گوشتی دارند، نیش درمحل گزش گیر می‌کند و زنبور تمام تلاش خود را برای بیرون آوردن نیش خود می‌کند که این تلاش با پاره شدن شکم، در ‌‌نهایت منجر به مرگ زنبور پس از چند دقیقه بعد از گزش می‌شود.
این درحالی است که ملکه و سایر زنبورهای کندو به علت داشتن نیش بسیار نرم و انعطاف‌پذیر پس از نیش زدن نمی‌میرند و این ویژگی، این قابلیت را به این زنبور‌ها می‌دهد تا بصورت پیاپی از نیش خود استفاده کنند، بدون آنکه نیش آن‌ها در محل مورد گزش گیر کند.
نکته قابل ذکر این‌که علت قرمزی و سوزش در محل گزیدگی مربوط به اسید فرمیک موجود در زهر زنبور است که این اسید در گیاه گزنه نیز وجود دارد.

[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:7 ] [ حسین ]

احمد ایراندوست (غول برره)گفت‌: قصد دارم به عنوان نماینده مردم آبادان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران کاندیدا شوم و نشان دهم مردم آبادان صندلی نمی‌خواهند بلکه تریبون می‌خواهند.

به گزارش پانا، ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون که با نام غول برره شناخته می‌شود گفت‌: تمام برنامه‌ریزی خودم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی انجام داده‌ام تا به عنوان نماینده استان خوزستان و شهر آبادان کاندیدا شوم و تلاش می‌کنم که نماینده مردم آبادان شوم.

وی خاطر نشان کرد: می‌خواهم نشان دهم که ما مردم آبادان در مجلس صندلی نمی‌خواهیم بلکه تریبون می‌خواهیم‌، ما نیار به صندلی نداریم و تریبون می‌خواهیم، نماینده مردم آبادان باید حرف بزند، زمانی که به شهر خرمشهر و آبادان می‌روی هنوز صدای جهان‌آراها را می‌شنوی و صدای او می‌آید که من خون خود را برای نامردی بنی‌صدر‌ها دادم‌.

این بازیگر تلویزیون در پایان سخنان خود اظهار کرد‌: مسئولان باید لحظه آخری را که جهان‌آرا به شهادت رسید را به خاطر بیاورند مردم خوزستان حق‌شان این نیست که دلشان را به ته لنجی‌ها خوش کنند‌، باید کشتی‌های بزرگ در آبادان پهلو بگیرند و پالایشگاه این شهر به بهترین شکل فعالیت کند و از این بنزینی که با این مضرات تولید می‌شود یک دلار را به مردم خوزستان اختصاص دهند‌.
 

 

[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:16 ] [ حسین ]

انتقاد شدید بدل فردوسی پور از عوامل خنده بازار

پس از آنکه اختلافات بازیگر نقش فردوس پور در مجموعه خنده بازار با برخی عوامل این برنامه علنی شد، سامان گوران اعلام کرد که دیگر با خنده بازاری ها همکاری نخواهد کرد.

مصاحبه های اخیر تعدادی از عوامل این مجموعه و بویژه مصاحبه دیروز تهیه کننده برنامه مذکور عاملی شد تا گوران به انتقاد از آنها بپردازد.

متن گفت وگوی این هنرمند با خبرنگار 24 را در زیر می خوانید:

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:3 ] [ حسین ]

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, ] [ 13:39 ] [ حسین ]
پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سبک زندگی عجیب برخی از هنرمندان که حکایت از اعتیاد، مانوس بودن آنها با حیوانات و اظهار نظرهای غیر متعارف درباره اصول مذهبی این بار نیز یک هنرپیشه پرکار زن با اقدام به خودکشی خبر ساز شد.

برپایه این خبر، این بازیگر، یکی از نقش های اصلی سریال قلب یخی را بازی می کند.
وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت.
بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده اش منجر به خودکشی شده است.
این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است.
گفتنی است، این هنرپیشه جوان علاوه بر مجموعه قلب یخی در سریال های “آشپزباشی”، ” مرگ تدریجی یک رویا”، «توی گوش سالمم زمزمه کن»، «مسافرخانه سعادت» و … به ایفای نقش پرداخته است.
مسمومیت با قرص برنج در سال های اخیر به عنوان یک عامل مهم مسمومیت های شدید و منجر به فوت، بخصوص در کشور ما محسوب می شود.
آمارهای منتشر شده، حکایت از مشاهده بیش از ۱۲۴ مورد مسمومیت با قرص برنج در سال های اخیر  در شهر تهران دارد که غالبا افراد ۱۶ تا ۳۰ را تشکیل می دهد.

فکر کنم حدس زده باشید که اسمش چیه!

[ شنبه 7 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:18 ] [ حسین ]

یک راننده انگلیسی از همسرش خواسته بود که پس از مرگ به روش فراعنه مصر باستان مومیایی شود.

به گزارش قانون به نقل از میل‌آنلاین، "آلن بیلز"، راننده تاکسی انگلیسی پس از یک دوره طولانی مبارزه با بیماری سرطان در سن 61 سالگی درگذشت و به روش فراعنه مصر مومیایی شد.

گفته شده که تمامی مراحل انجام مومیایی برای پخش در یک برنامه تلویزیونی (در دوشنبه هفته جاری) ضبط شده است.

آلن بیلز با این اعتقاد به اینکه نخستین کسی است که پس از سه هزار سال به روش فراعنه مصر مومیایی خواهد شد برای این کار دواطلب شده است.

گفته شده که الن بیرز به درخواست مستندسازان در این باره که به امید یافتن یک داوطلب در روزنامه آگهی منتشر کرده بودند، پاسخ مثبت داده بود.

آلن خواسته که پس از مرگ به جای "توت‌انخ‌آمون" وی را "آلن‌آمون" بنامند.
 

آلن بیلز
 
ادامه مطلب عکس...

ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:38 ] [ حسین ]

آخرین نیوز: اندام‌هايي كه قطع مي‌شوند يك زمان طلايي براي پيوند دارند كه چهار تا شش ساعت است. پس از اين زمان، شانس پيوند اندام آسيب‌ديده به شدت كاهش مي يابد، اما اگر اندام كوچك باشد، امكان پيوند تا زمانهاي بيشتر و حتي 36 ساعت هم وجود دارد كه در مورد اندام‌هاي بزرگ مانند دست، فرصت كمتري براي پيوند وجود دارد.

به گزارش ایسنا،در يك عمل جراحي بي‌سابقه پيوند هفت ساعته، كارگري كه در حين كار با بونكر ساخت سيمان، دست چپش از ناحيه كتف به پايين، كاملا قطع شده بود، با تلاش و تبحر متخصص يكي از بيمارستان‌هاي تهران، سلامت خود را بازيافت.

دكتر سيد فضل‌الله سجادي، متخصص جراحي عمومي كه عمل پيوند دست قطع شده اين بيمار را با موفقيت انجام داده در گفت‌وگو با «ايسنا» گفت: اين كارگر حين نظافت بونكر ساخت سيمان با تسمه اين خودروي سنگين برخورد كرده و به صورت ناگهاني، دست چپ وي به طور كامل - شامل استخوان كتف، ترقوه و تمام عضلات - قطع شده و به داخل بونكر مي‌افتد.

ادامه مطلب +16


ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, ] [ 9:52 ] [ حسین ]

مشرق: چینی ها اگر احساس تنهایی کنند و همسر مناسب خود را نیافته باشند یک سر به بازار همسر در شانگهای میزنند.

"دختری هستم متولد 1981 با 160 سانتیمتر قد دارای تحصیلات عالیه ، مدیر پروژه در یک شرکت خارجی با حقوق بالا. بدنبال فردی هستم متولد سالهای 1974 الی 1982 که در قبال خانواده خود مسئولیت پذیر باشد."

[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:15 ] [ حسین ]

نگاهي به فهرست معروف‌ترين دختران متولد دهه 60، ثابت مي‌كند كه بحران ازدواج در بين اين گروه از خانم‌ها خيلي جدي است. طبق اين آمار، تنها 10 درصد خانم‌هاي بررسي شده متاهل هستند؛ يا بهتر بگوييم، فقط يك نفر از ميان اين جمع 10 نفره! آنها با افراد عادي فرق دارند و به هرحال معروف هستند و... ولي آيا شهرت دليل خوبي براي ازدواج نكردن دخترهاست؟

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, ] [ 10:31 ] [ حسین ]

24: در تصویر زیر، دومین برج بلند دنیا به شكل صندلی را در آفریقای جنوبی مشاهده می كنید:

این برج كه دومین برج بلند دنیا نیز هست، "اویز" نام دارد كه توسط یك شركت مهندسی آلمانی در شهر كیپ تاون آفریقای جنوبی طراحی و ساخته می شود.دومین برج بلند دنیا

دومین برج بلند دنیا

 

[ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:32 ] [ حسین ]

مادر سما کوچولو که خود در آستانه جوانی و 18 سال بیشتر ندارد، چند روز پیش در مراجعه به منزل و پیش چشم ده ها شهروند از سوی یکی از خواستگاران سابق خود قربانی اسیدپاشی شد و هم اکنون در وضعیت وخیمی بسر می برد.

[ چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:33 ] [ حسین ]
[ چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:24 ] [ حسین ]

من امروز خیلی خوشحالم كه در مراسم فارغ‌التحصیلی شما كه در یكی از بهترین دانشگاه‌های دنیا درس می‌خوانید هستم. من هیچ وقت از دانشگاه فارغ‌التحصیل نشده‌ام. امروز می‌خواهم داستان زندگی ام را برایتان بگویم. خیلی طولانی نیست و سه تا داستان است.

اولین داستان مربوط به ارتباط اتفاقات به ظاهر بی ربط زندگی است:

من بعد از شش ماه از شروع دانشگاه در كالج رید ترك تحصیل كردم ولی تا حدود یك سال و نیم بعد از ترك تحصیل تو دانشگاه می‌آمدم و می‌رفتم و خب حالا می‌خواهم برای شما بگویم كه من چرا ترك تحصیل كردم. زندگی و مبارزه‌ی من قبل از تولدم شروع شد. مادر بیولوژیكی من یك دانشجوی مجرد بود كه تصمیم گرفته بود مرا در لیست پرورشگاه قرار بدهد كه یك خانواده مرا به سرپرستی قبول كند. او شدیداً اعتقاد داشت كه مرا یك خانواده با تحصیلات دانشگاهی باید به فرزندی قبول كند و همه چیز را برای این كار آماده كرده بود.

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ] [ 9:50 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ عکس های توپ خوش آمدید
محل تبلیغات شما
آپلود سنتر عکس رایگان
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 4909
بازدید کل : 61309
تعداد مطالب : 578
تعداد نظرات : 301
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


free counters
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس